Hoe werkt deze training?

Helaas komt het steeds vaker voor dat medewerkers van winkels, uitzendbureaus,
verhuurbedrijven, schoonmaakbedrijven, leraren enz. te maken krijgen met agressie.

Dit heeft een enorme impact op uw medewerkers.

Het kan zeer beangstigend zijn en uw gevoel
van veiligheid kan daardoor worden aangetast.

Met deze training leert u hoe u agressie kan zien te voorkomen door explosieve situaties te
herkennen en kan men zo op de meest effectieve manier omgaan met de verschillende vormen van agressie en woede.

De training is een oefening om te leren hoe te handelen wanneer zij worden geconfronteerd met een agressief persoon.

Onder andere komen onderstaande onderwerpen aan bod:

  •  Het omgaan van conflicthantering

  •  Gesprekstechnieken / communicatie

  •  Herkennen van verschillende types van geweld en agressie

  •  Het effectief omgaan met agressieve klanten

  •  Het stabiliseren van een conflict

  •  Inzicht krijgen van uw eigen gedrag en reactie

  •  Regels…wat mag wel en wat mag niet?

  •  Opvang en nazorg na een incident

  •  Procedure om incidenten te melden, te analyseren en te registeren

 

Na deze training kunt u beter omgaan met agressieve klanten/personen en heeft u inzicht
gekregen waar uw eigen grenzen liggen.

De duur van een training is van 09.00-17.00 uur.

111group-diverse-people-cpr-training-class.jpg

Training Omgaan Met Agressie